Photo of*XAVI VIENE CON EL CUCHILLO ENTRE LOS DIENTES Y KOKE SALVA LOS MUEBLES* //Road to Aínsa// La Creu de Canet Photo of*XAVI VIENE CON EL CUCHILLO ENTRE LOS DIENTES Y KOKE SALVA LOS MUEBLES* //Road to Aínsa// La Creu de Canet Photo of*XAVI VIENE CON EL CUCHILLO ENTRE LOS DIENTES Y KOKE SALVA LOS MUEBLES* //Road to Aínsa// La Creu de Canet

1912
August 24, 2023
August 2023

near Arenys de Mar, Catalunya (España)

Se mascaba la tragedia....Quedem a les 19:00h i entre jiji-jaja que se'ns fan les 19:20...per tothom és sabut que a les 20:30h ja és fosc i la meitat del grup ve sense llums. Això no pot acabar bé....en Xavi Navarro Rey va jurar pel més sagrat que no tornaria a fer una Caca-Ruta de menys de +300m de desnivell però tot indica que avuí tornarà a caure tot i venir motoritzat amb una eBike. Curri amunt, curri avall la cosa no pinta bé.... és sabut que costa de fer desnivell per la Creu i casi quan ja estem entonant el "anem cap al bar" el Garmin marca +400. En Xavi Navarro Rey no es pot treure la maledicció de Tutankamon de sobre. Tot i així, el temerari d'en @koke agafa les regnes i tot i anar amb la meitat del grup a cegues sense llum comença a fer curris que es treu de la maniga per salvar els mobles i fer una ruta decent, amb cara i ulls i presentable. La vida te da sorpresas, sorpresas te da la vida. Xavi Navarro Rey ....no puc dir res més al respecte 🙌🏻