Coll d'Uria, Coll de Condreu, Bolet de Toia desde Bonmatí

Photo ofColl d'Uria, Coll de Condreu, Bolet de Toia desde Bonmatí Photo ofColl d'Uria, Coll de Condreu, Bolet de Toia desde Bonmatí Photo ofColl d'Uria, Coll de Condreu, Bolet de Toia desde Bonmatí

July 29, 2023
July 2023

near Bonmatí, Catalunya (España)

Ruta circular desde Bonmatí passant per:
- Coll d'Uria
- Coll de Condreu
- Bolet de Toia
- Cova d'en Ferriol
- Restaurant la Devesa
- Santuari de la Salut
- Sant Feliu de Pallarols (centre)
Inici pel bici-carril fins passat St. Feliu on comença la pujada per pista i posteriorment sender.
De Coll d’Uria baixem cap a la font Grossa per anar enllaçant corriols que ens portaran al coll de Condreu.
Aqui s’agafa un altra corriol per arribar al Bolet de Toia i a la cova d’en Ferriol.
Parada a dinar al restaurant de la Devesa.
Tornada per pista fins al Santurari de la Salut i aqui corriols fins St. Feliu de Pallerols on travessem el centre del poble per agafar la carretera vella de Les Planes. Aqui altra vegada bici-carril fins Anglès/Bonmatí