Photo ofColl de la Creueta, Collada de les Tortes i Puigllançada des de Collada de Toses Photo ofColl de la Creueta, Collada de les Tortes i Puigllançada des de Collada de Toses Photo ofColl de la Creueta, Collada de les Tortes i Puigllançada des de Collada de Toses

September 19, 2023
August 2023

near Toses, Catalunya (España)

Ruta circular des de Collada de Toses passant per:
- Refugi de Segremorta

• Photo of Jbcompte
    Jbcompte Oct 1, 2023

Hola LLorenç : Que significa la paraula "moderat" per tu? .
    No comentas si es trialera Etc. etc.

• Photo of guix's.mtb
    guix's.mtb Oct 1, 2023

hola Joan: jo diria que la pots considerar moderada, les pujades son practicament amb la seva totalitat per pista, i les baixades no et dire que siguin facils, son per les pistes d´esqui de la molina, pero son molt amples, en el torrent negre jo vaig baixar per la pista esqui, no es complicat,pero si la vols evitar hi ha una pista que hi passen els tot terrenys de l´estacio que et sera molt facil de baixar i despres l´unica baixada que et queda es la volta a la muntanya sagrada, que l´unica dificultat que te es el terreny que hi ha molta pedra i molt branquillo, pero baixant amb compte no te mes dificultat.
    jo t´animo a que la facis
    Salut

• Photo of Jbcompte
    Jbcompte Oct 1, 2023

Si quant estigui recuperat .