Coll de la Caldereta

March 31, 2019
March 2019

near Poblet, Catalunya (España)

Pugem per la pista del barranc de La Pena, fins a dalt dels plans de St Joan.
Una vegada adalt anem seguint el GR fins al coll de la Caldereta, passant pel clot del Llop.
Del coll de la Caldereta, fins al coll del Perroi, tenim que arrossegar la bici, ja que aquest tram no es ciclable.
Anem a buscar les trialeres dels troncs i Jabalinera i li sumem una senda que ens du mes avall de la casa forestal de Castellfollit , fins trobar la pista que puja pel barranc de l’Argentada, la pugem, fins quasi fins adalt, on trobem una trialera que ens du una altra vegada al fons del barranc de Castellfollit.
Baixem per carretera direcció Poblet, fins trobar la senda del barranc de les Falgueres, que ens apropa al començament alternatiu de la Senda del Colom, la baixem tota fins empalmar amb l’últim tram de descens per Gr .
Baixem fins a la carretera i tornem al pkg del monestir del que hem sortit.
La ruta es fa una mica dura, per culpa del petit tram a fer a peu, que es fa pasat de fer pel pendent.
Rider de 80 kms, que surt 1 cop per setmana.
El Wiciloc, m’ha donat error en les altimetries.... segons el Strava del company... surten 39kms i uns 1400 de desnivell