Circular per camins dels termes de Móra la Nova, Móra d'Ebre, Ascó i Garcia

June 28, 2022
June 2022

near Móra la Nova, Catalunya (España)

La ruta comença a Móra la Nova. Anem cap a Móra d'Ebre i prenem el camí cap a Santa Magdalena de Mucoró. Una mica abans d'arribar a aquesta ermita hi ha un desviament cap a les valls del Trempat i de Lladres: l'agafem; descendim per la Vall del Trempat fins a un encreuament que assenyala que a l'esquerra aniríem a la Vall de Lladres. No girem cap a aquesta vall, sinó cap a la dreta, fins arribar a la pista que va de la central eòlica a Ascó. Agafem direcció a Ascó; practicament tot baixada, llevat d'alguna pujadeta. Cal anar amb compte perquè hi ha molta gravilla. Tot recte, passant pel barranc de Xarcums, arribem al GR-99, o Camí de Sirga, que seguim en direcció a Móra d'Ebre. Hi ha un tram que cal baixar de la bici i anar a peu, però no és massa llarg. Finalment, un cop a Móra d'Ebre, tornem cap a Móra la Nova. Jo he fet marrada pel camí que passa sota el pont de les arcades i per l'embarcador de Móra la Nova, molt recomanable per la seva bellesa.