Cicloturisme 18km per la Via Verda de l'Agli: Le Barcarès - Rivesaltes

Photo ofCicloturisme 18km per la Via Verda de l'Agli: Le Barcarès - Rivesaltes Photo ofCicloturisme 18km per la Via Verda de l'Agli: Le Barcarès - Rivesaltes Photo ofCicloturisme 18km per la Via Verda de l'Agli: Le Barcarès - Rivesaltes

59 minutes
July 25, 2022
July 2022

near Le Barcarès, Occitanie (France)

Ruta curta en bicicleta seguint via verda de l'Agli.
La via verda està asfaltada, i delimitada per peatons i bicicletes. Des de la desembocadura del riu Agli en el terme del Barcarès la via verda té 14km, acaba a 4km del poble de Rivesaltes on hi ha l'estació de tren. Quan acaba la a via verda es passa per sota l'autopista A9 per un túnel i es continua per camins rurals entre camps de fruiters, melons, es passa per una hípica molt gran. I ja s'arriba al poble. I passant pel centre històric de Rivesaltes hem arribat a l'estació a 9:30

Hem arribat a l'estació de tren de Rivesaltes on agafarem un tren cap a Narbona, en uns 40min de trajecte, que té sortida a 10:15 (cada hora entre setmana. Preu bitllet 11,20€/persona.

Des de Narbona encara avui farem una altre ruta de 60km.