*CHICHARRA I LA FESTA DEL PINXASU I LES FUCKINGS MECHAS* Collserola a temperatura Sahara

-76 ft
July 25, 2023
July 2023

near el Poblenou, Catalunya (España)

Chicharra day. Solo los fuertes, solo los recios salen. Ens llevem ben d'hora ben d'hora com deia en Pep per intentar no enganxar gaire calitxa. Posem el turbo i en 20min estem a peu de muntanya. La idea es fer principalment "Pajaritos" i cap allà anem passant per "Antena Radikal". Pajaritos promet. Mai decep.... però avui a mig track punxo roda. Més que punxada és mecha mal posada. En poso una de nova i continuem cap a baix però amb el rollu ben tallat. Tiro cap a Can Coll i faig els tobogans de Cerdanyola i la Torre Lima. Sembla que la cosa millora. Començo a fer la pujada per fer la 4a baixada cap a Can Coll i a mig camí torno a punxar. Merda de mecha! Una altra vegada. Algo faig malament. Tiro de tutorial de Youtube i potser m'he saltat un parell de passos a l'hora de posar-la. Aquesta vegada sembla que l'he posat bé. Suposo. M'aguanta la baixada pel Laberint i arribar fins a casa. A casa veig que durant la nit, per la rajada on tenia posada la mecha ful, s'ha perdut gran part del líquid Tubeless 🤦🏻‍♂️.... seguiré investigando!

Ruta circular des de el Poblenou passant per: