Cervera la corriols endu-ligt

January 3, 2023
January 2023

near Cervera, Catalunya (España)

Ruta molt orientada a e-bike , no hi ha res que no es faci amb una muscular pero com que es un corriol continuo (20) mes o - i molt de puja -baixa cal estar en forma al km 9,4 trobem un punt molt tecnic sense cap risc pero que demana gran habilitat( si el feu sense baixar de la bici us podeu posar la 1a medalla) al km 12 tira un bon tros enrere, ni cas ,palante que era per recollir un company i ja al km 23 entrem al corriol mes xulo de la ruta baixada molt pronunciada pero que si deixeu correr una mica la bici te molt de flow i es fa molt be a partir d'aqui ve una autenica muntanya russa puja i baixa amb bons peraltes !waauu! I quan arrivem al cami tornem a pujar per el mateix corriol que de pujada tambe es ben xulo.
La resta es un recull de corriols de tota mena uns mes ligt i altres mes canyeros pero tot el recorregut son corriols en bon estat i a partir d'un nivell de tecnica moderat-mitja , a criteri meu de lo mes divertit que es pot fer per la zona i amb un plus de corriols poc coneguts fins i tot per alguns del pais, no fer-la si ha plogut bastant( fang i zones argiloses) ah i guardeu" piles" per l'ultima pujada un rockgarden molt util per entrenar equilibri en condicions adverses.
Poseu comentari si la feu please. i convido al personal de Cervera a penjar rutes similars i comentar-les una mica que sempre permet anar mes a lo segur.
Ah, no us fieu del desnivell ,la ruta te lo seu , si aneu amb 500w de bateria mireu d'estalviar als plans o arribareu tant justos que us perdreu la ultima pujada.