Celrà-Puig Estela-La Creueta-Girona-Sant Miquel-Celrà

Photo ofCelrà-Puig Estela-La Creueta-Girona-Sant Miquel-Celrà Photo ofCelrà-Puig Estela-La Creueta-Girona-Sant Miquel-Celrà Photo ofCelrà-Puig Estela-La Creueta-Girona-Sant Miquel-Celrà

January 27, 2019
January 2019

near Celrà, Catalunya (España)

Ruta circular, començo a les piscines de Celrà, pujo cap a la font de les Escales, sense arribar-hi, vaig cap a la riera de Mavalls, i tot seguit pujo fins a cal Dineret. Tot seguit, a l’esquerra, cap al puig Estela i baixant a la carretera dels Àngels, 100 metres a la dreta, hi ha la casa de les Figues a on es segueix un corriol, baixant i vorejant la riera del Celrè cap a la vall Preona, fins arribar a prop del restaurant de can Mascort (carretera dels Àngels) segueixo pel cami que va cap a Palol d’Onyar, però sense arribar al poble, perquè trenco a la dreta, seguint avall. I així s’arriba a la carretera dels Àngels, una altra vegada, justament a les portes de la fàbrica que en aquests moments és Bicentury. Es continua avall fins a la via verda del carrilet de Girona a Sant Feliu de Guixols, que em porta fins a Girona. Es va cap a la vall de Sant Daniel i es puja cap a Sant Miquel, i després d’unes quantes pujades i de sortejar un munt de gent que puja i baixa ... (avui és diumenge !) ... arribo a dalt. Ara ja només queda baixar a Celrà, escullo el cami que passa per can Corney.

PictographPhoto Altitude 745 ft

Girona, al fons, des del camí cap a Palol d'Onyar