Celrà / Bosc d'en Joan / Sant Miquel / Girona / Palol d'Onyar / Celrà

Photo ofCelrà / Bosc d'en Joan / Sant Miquel / Girona / Palol d'Onyar / Celrà Photo ofCelrà / Bosc d'en Joan / Sant Miquel / Girona / Palol d'Onyar / Celrà Photo ofCelrà / Bosc d'en Joan / Sant Miquel / Girona / Palol d'Onyar / Celrà

November 9, 2019
November 2019

near Celrà, Catalunya (España)

Avui he tornat a fer una ruta per les Gavarres en bicicleta, feia molts dies que no les trepitjava. Ruta circular:
Celrà / Bosc d'en Joan / Sant Miquel / Girona / Palol d'Onyar / Celrà

——————————————————
Sortim de Celrà cap el bosc de Les escultures d'en Joan Carolà

N’està fent més! Curiós.
Deixem el bosc de les escultures i anem amunt a la dreta , al principi be però trobem un tram que s'enfila molt, amb molta pendent i amb les pedres del camí que dificulten l'ascensió, les pluges torrencials d'aquesta tardor ham malmès el camí.
Després hem anat cap a la muntanya de Sant Miquel, hem baixat a Girona per Sant Daniel, hem passejat pel centre de Girona (per diferents carrils bici), creuant el centre urbà per anar a buscar la via verda del carrilet Girona-Sant Feliu de Guíxols. L'hem seguit fins a Palol d'Onyar, hem creuat el poble i hem anat una altra vegada cap a la muntanya (les Gavarres), direcció el Santuari dels Àngels. Quan hem arribat a Can Mascort (a la carretera), hem agafat el camí de la dreta abans de creuar la carretera. Seguint la riera del Celrè, trobem una petita vall amb 2 petites cases, separades per terres de conreu, a mig del bosc. Tot seguit ens comencem a enfilar amunt. Al principi amb dificultat pel terra desencarnat , ple de pedres i l'aigua ha fet de les seves malmetent el camí. Despés el cami es fa estret i rodem en un corriol de pujada i sobre predres sedimentaries, pisarroses de punxa, però bé. En mica en mica el cami es fa més ample i sense dificultat fins a arribar a la pista entre els Àngels i Sant Mateu de Montnegre, nosaltres cap a l'esquerra, bona pista fins arribar a la carretera dels Àngels . Baixem 200 metres i ja trenquem cap a la pista que porta cap a Celrà i Juià. Baixem i podem contemplar ja els Pirineus nevats, les primeres nevades d'aquesta tardor.
En definitiva una ruta molt maca, amb certes dificultats en 2 petits trams (ja comentats).