Cavalls del Vent BTT - 3 de 3 - La Seu d'Urgell - Bellver de Cerdanya

Photo ofCavalls del Vent BTT - 3 de 3 - La Seu d'Urgell - Bellver de Cerdanya Photo ofCavalls del Vent BTT - 3 de 3 - La Seu d'Urgell - Bellver de Cerdanya Photo ofCavalls del Vent BTT - 3 de 3 - La Seu d'Urgell - Bellver de Cerdanya

August 10, 2018
August 2018

near la Seu d'Urgell, Catalunya (España)

Sortim de la Seu d'Urgell planejant per la vora del Segre, fins arribar a Alàs. Aquí la pista comença a guanyar alçada. Seguim per una pista estreta envoltada de vegetació que ens porta a creuar un petit riu sense massa complicació. Tambè travessem uns prats que en ocasions es fa dificil de seguir el track. A partir d'aquí la cosa es va complicant. La forta pendent de la pista, el terra fangós i relliscós i la pedra solta, fan aquest tram força dur i complicat, i en ocasions hem de baixar de les bicis i pujar empenyent-les per poder seguir endavant. La pista segueix estreta i humida, peró perd inclinació i esdevè mes ciclable. I així arribem a Ansovell. Seguim amunt fins arribar a l'Ermita del Boscall. En un tram de pujades i baixades peró amb tendencia a tirar avall arribem a Cava. El tram entre Cava i Arseguel el fem per carretera asfaltada. Arribem a Arseguel i mengem el que portem a sobre, perquè els dos restaurants estan plens. Sortint d'Arseguel tornem a remuntar, primer fins a Coll de Jou i mes amunt fins a Coll de Se. Tornem a baixar fins al Quer Foradat, on remuntem lleugerament fins a Béixec, on començarem un llarg descens per un corriol trialer molt divertit que ens porta fins al centre de interpretació del parc dels bunquers, i d'allà continuem cap a Moltellà i acabem la travessa a Bellver de Cerdanya, on vam comançar fa dos dies.

• Photo of miguel angel lozano
    miguel angel lozano Apr 23, 2019

bon dia

ara al maig vull ferla en tres etapas igual en btt...els itineraris son els originals de cavalls de vent o hi ha algun tros en les tres etapes que no? normalment esta marcat? gracies

• Photo of octavinuria
    octavinuria Apr 23, 2019

Hola Migel Angel; En general, les etapes son les originals de Cavalls del Vent. Que jo recordi ara mateix, tant sols vam deixar el track original en un tram de la segona etapa entre Bagà i la Seu d'Urgell i un altre tram de la tercera, entre La Seu i Bellver. En el primer cas vam seguir el track fins que vam decidir tornar enrere perquè per nosaltres era impossible de ciclar o de carregar les bicis electriques a l'espatlla, En el segon cas es tracta d'una trialera que vam preferir fer per carretera.
    En quant a la senyalització, si no l'han fet fa poc temps, no està gens senyalitzat. Tant sols està senyalitzat en elspocs trams en que coincideixen els dos recorreguts de Cavalls del Vent; a peu i en BTT. Son unes marques de color taronja als arbres o a les pedres, peró practicament ni les vam veure, Espero que la meva resposta et sigui d'utilitat.
    Gaudeix de la ruta !!

• Photo of miguel angel lozano
    miguel angel lozano Apr 23, 2019

gracies...tens el track original?
    gracies

• Photo of octavinuria
    octavinuria Apr 23, 2019

No el tinc, només tinc el que vam fer nosaltres.