Cavalls del Vent BTT - 2 de 3 - Bagà - La Seu d'Urgell

Photo ofCavalls del Vent BTT - 2 de 3 - Bagà - La Seu d'Urgell Photo ofCavalls del Vent BTT - 2 de 3 - Bagà - La Seu d'Urgell Photo ofCavalls del Vent BTT - 2 de 3 - Bagà - La Seu d'Urgell

August 9, 2018
August 2018

near Bagà, Catalunya (España)

Sortim de Bagà i comencem a pujar, primer suaument per una carretera secundaria que mica en mica va guanyant alçada, fins que prenem una pista en bon estat que augmenta considerablement la inclinació. Passem per Coll de Bena i seguim pujant fins arribar a la cota màxima del dia, el Coll de Torn, a 1916 m. d'alçada. Aquí començem la baixada, amb alguns trams amb una força pendent i força pedra solta. Arribem a Josa de Cadí, on aprofitem per descansar i menjar una mica. Tornem a pujar el Coll de Jovell, i seguim cap a Cornellana i Fornols, on dinem mentre es carreguen les bateries de les bicicletes. Reprenem la ruta i tornem a pujar la Collada del Pelat. Baixem una mica i, mes o menys en aquest punt, prenem una pista que ens porta a un tram per nosaltres impossible de salvar. Decidim tornar enrere per una pista alternativa que ens acabarà portant a la carretera asfaltada que ja no deixarem fins arribar a la Seu d'Urgell.

• jordipuigmorral Feb 16, 2019

hola octavi i nuria
    teniu el trac de la volta sencera
    gracies

• Photo of octavinuria
    octavinuria Feb 16, 2019

Bon dia Jordi. El track està partit en les 3 etapes que vam fer. A mes d'aquesta, pots veure a Wikiloc; Cavalls del Vent BTT, 1 de 3 - Bellver - Bagà i Cavalls del Vent BTT, 3 de 3 - La Seu - Bellver.
    Si vols saber alguna cosa més, no dubtis a dir-ho. Vagi molt bé !!

• jordipuigmorral Feb 16, 2019

hola
    moltes gracies per la resposta