Cavalls del Vent BTT - 1 de 3 - Bellver de Cerdanya - Bagà

Photo ofCavalls del Vent BTT - 1 de 3 - Bellver de Cerdanya - Bagà Photo ofCavalls del Vent BTT - 1 de 3 - Bellver de Cerdanya - Bagà Photo ofCavalls del Vent BTT - 1 de 3 - Bellver de Cerdanya - Bagà

August 8, 2018
August 2018

near Bellver de Cerdanya, Catalunya (España)

Sortim de Bellver en direcció a Talló. Poc a poc ens endinsem a la Vall d'Ingla i anem guanyant alçada. Arribem al refugi de Cortals d'Ingla, i seguim pujant fins arribar al Coll de Trapa. En aquest punt comencem a baixar per una pista ombrivola i humida amb herba al terra, fins arribar al refugi de Serrat de les Esposes. Ens hi aturem per esmorzar. Seguim baixant fins a Riu de Cerdanya i seguim cap a Urús i Das, on altre cop comencem a pujar fort per anar cap a l'estació d'esquí de Masella i el Coll de Pal, el punt més alt de la travessa, a 2107 m.
Tornem a baixar, primer per carretera i després per pista, fins arribar a Bagà, el final de la primera etapa.

• Photo of rafa.1avada
    rafa.1avada Jun 26, 2019

hola, he vist la distacia de la primera etapa , tenim en compte que cavalls del vent a peu son 82 kms, aquesta ruta es per pistes ó per carretera

• Photo of octavinuria
    octavinuria Jun 26, 2019

Hola Rafa;
    Aquesta ruta, de fet les tres etapes de Cavalls del Vent BTT, son majoritàriament per pistes i camins, si be hi ha alguns trams de carretera.
    Els recorreguts de Cavalls del Vent BTT amb el que es a peu, no tenen res a veure, però hi ha algun tram que coincideixen els dos recorreguts.
    Com be dius, el recorregut que es fa a peu d'uns 80 kilòmetres i el BTT es d'uns 220 kilometres.
    Si et cal saber alguna cosa mes, no dubtis a preguntar.