Castellar del Vallès-Castellterçol-Castellar del Vallès

Photo ofCastellar del Vallès-Castellterçol-Castellar del Vallès Photo ofCastellar del Vallès-Castellterçol-Castellar del Vallès Photo ofCastellar del Vallès-Castellterçol-Castellar del Vallès

April 3, 2023
April 2023

near Castellar del Vallès, Catalunya (España)

Castellar del Vallès (Parking carrer Bonavista) Camí de Can Cadafalc-Camí de Castellet-Tres Pins-Camí de Caldes-Camí de Castellterçol-Carretera de Gallifa fins arribar al Camí de Sobregrau fins el Mas de Can Sobregrau.
Continuem pel camí que ens durà a Sant Sadurní de Gallifa.
Sant Julià d'Uixóls-Camí del Ricard-Castell de Castellterçol i arribada al poble. (Dinar a La Violeta) he arribat amb el 45% de bateria i he carregat al 95%.
Sortida del restaurant i volta turística pel poble.
Sortida de Castellterçol fins GR-177 La Ronda del Moianès-Coll de Sant Fruitós-La Creueta-Torrent de Vilanova i Font de la Blada.
Continuem pel camí per anar a la Masia del Vilet (L'Encantada) tornem al camí fins la Carretera de Granera direcció Castellterçol per agafar camí a dreta fins a Coll d'Ases.
Baixada fins a Can Cadafalch-L'alzina Balladora-Castellar del Vallès.