Photo ofCastell de Villavecchia - font del Subirà - Mare de Déu del Pedró - camins de bosc Photo ofCastell de Villavecchia - font del Subirà - Mare de Déu del Pedró - camins de bosc Photo ofCastell de Villavecchia - font del Subirà - Mare de Déu del Pedró - camins de bosc

February 15, 2023
February 2023

near El Serrat, Catalunya (España)

La ruta s'inicia des de la plaça Doctor Robert. Surtin encarem direcció a l'entrada del poble on anirem a buscar el camí que transcorre paral·lel a la variant del Poligon de la Bobila. A partir d'aquest punt anirem direcció a Cal Sastre i el Subirà. Agafarem un petit tram de camí asfaltat que s'acabarà per continuar per un camí de pista, fins el quilòmetre 7 aproximadament que és on trobarem el trencant per anar al Castell de Villavecchia. Agafem el camí que està indicat i anirem directament fins el castell, passarem per dins el recinte i des de dins continuarem la nostra ruta.
Per aquest tram de la ruta passarem per una zona de bosc frondós (durant el recorregut hi ha diferents zones des d'on podrem contemplar el Far i els Pirineus) fins al quilòmetre 12.5 que tornarem a trobar la pista que porta fins al Subirà. De tornada passarem pel costat de la planta embotelladora del Subirà.
Al quilòmetre 16,3 aproximadament agafarem el trencant cap a l'esquerra en direcció a l'ermita de la mare de Déu del Pedró. Recularem de nou fins a trobar la pista.
Al quilòmetre 17 seguirem les indicacions que ens portaran fins a la zona de pícnic de Camins de Bosc. Si preferiu no anar-hi podeu seguir la pista per anar fins a Sant Hilari. Els que passeu pel pícnic més endavant agafareu la pista també.
De nou a la pista ja només ens queda seguir-la i pedalar fins a tornar al punt d'inici