Photo ofCastell de Requesens, restés avió Douglas DC6 i Coll de l'Auleda, des de Cantallops Photo ofCastell de Requesens, restés avió Douglas DC6 i Coll de l'Auleda, des de Cantallops Photo ofCastell de Requesens, restés avió Douglas DC6 i Coll de l'Auleda, des de Cantallops

March 30, 2024
March 2024

near Cantallops, Catalunya (España)

Ruta circular des de Cantallops,
sortim de Cantallops i anem guanyant desnivell per una pista molt ample i sense cap dificultat malgrat el transit de cotxes. Abans d'arribar al trencall del castell un bon tram planer que ens deixar gaudir del paisatge, pugem al Castell i un cop hem fet la visita marxem direcció Santuari Mare de Deu de Requesens, seguim pujant cada cop amb mes pendent fins arribar on hi han les restes del accident de l'avió Douglas DC6 durant l'extinció del incendi al 1986.
Ja queda poc per fer el punt més alt de la ruta on tenim unes vistes precioses de la badia de Roses i de les muntanyes del Canigó ben nevades.
Comença aqui una baixada amb molta pendent amb troços un pel relliscosos amb bastanta pedra.
Acabem de nou a Cantallops on fem parada i fonda per dinar.
Una ruta super xula molt recomanable.