CASTELL DE MONTESQUIU - BESORA i VOLTA AL BISAURA - CASTELL DE MONTESQUIU

June 25, 2021
June 2021

near Montesquiu, Catalunya (España)

Recorregut fantàstic per fer amb e-bici. Volta circular amb sortida del poble de Montesquiu (també es pot iniciar a l'aparcament del castell de Montesquiu).
Agafarem la pista que marxa en sentit nord per anar a buscar l'exigent pista de pujada fins al coll dels Tres Pals per arribar a la cara sud de la serra dels Bufadors. Anirem a trobar la carretera que va de Sta. Maria de Besora a Llaés, i l'agafarem en sentit Besora. Ens desviarem a l'esquerra per anar fins a la casa dels Ferrers on començarem la llarga pista de pujada que ens portarà fins al pla de Marenyol i la casa del Barretó.
Baixarem fins a la casa de Palou Gros on trobarem el desviament a la nostra dreta que ens portarà fins a la Planassa. Aquí seguirem de baixada per fer una raconada on trobarem una fageda espectacular. Abocarem de nou a la carretera de Besora on arribarem en molt poca estona.
Arribats a Besora, continuarem per la carretera, de baixada cap a sota el castell, on ens enfilarem fins a la casa del Pla. Allà trobarem un corriol, tot ell de baixada, que ens abocarà a una pista que ens portarà fins el castell de Montesquiu.
Exceptuant el tram del corriol de sortida de Besora, tot el recorregut es fa per pista.
Amb un pes de 87 kgr, el consum de bateria ha estat de 450Wh.