Cubelles - poble fantasma de Marmellar - Cubelles

Photo ofCubelles - poble fantasma de Marmellar - Cubelles Photo ofCubelles - poble fantasma de Marmellar - Cubelles Photo ofCubelles - poble fantasma de Marmellar - Cubelles

February 18, 2024
February 2024

near Cubelles, Catalunya (España)

Ruta amb una mica més de +1300m de desnivell. Comencem enllaçant una sèrie de corriols, fins arribar a Castellet i la Gornal, molt divertits. A partir d'aquí alternem pistes per vinyes amb carreteres molt secundàries. Un cop arribem a la falda de el Castellot, ens trobem una primera part per pista, però de seguida la deixem per agafar a mà esquerra la riera que ens durà fins uns corriols molt "guapos". Estan molt tapats i, literalment, pedalem al bell mig de la natura. Després comença la part més feixuga. Gairebé des que sortim és en suau pujada, però a partir del rètol "Castillo de marmellar" ens anirem trobant amb unes rampes molt dures i amb molta pedra solta que encara ens ho posarà més difícil. Aquest cop no he pujat a veure el castell, ja que hi vaig anar l'altre cop que vaig fer aquesta ruta. Després de visitar el poble fantasma ja és gairebé tot en baixada. Anem en busca de Sant Jaume dels Domenys. Més pista entre vinyes i carreteres secundàries fins un últim corriol, una mica pedregós, que ens deixarà al fondo del Blai. I cap a casa!!