Photo ofCassà de la Selva, Llagostera, Estació Font Picant, Romanyà, Coll del Matxo Mort, Els Metges. Photo ofCassà de la Selva, Llagostera, Estació Font Picant, Romanyà, Coll del Matxo Mort, Els Metges. Photo ofCassà de la Selva, Llagostera, Estació Font Picant, Romanyà, Coll del Matxo Mort, Els Metges.

March 22, 2024
March 2024

near Cassà de la Selva, Catalunya (España)

Feta el 22/03/24 amb bon temps i massa calor per l'època.

Ruta tècnicament fàcil però exigent físicament per algunes pujades fortes.

Sortim de Cassà de la Selva i pel carrilet anem escalfant cames fins a l'estació de la Font Picant on comença la pujada forta però pavimentada i bona pista fins a Romanyà de la Selva.

Hem continuat per pista pavimentada i camins amples amb fortes pujades fins arribar al Coll del Matxo Mort.

Desprès hem continuat direcció El puig d'Arques però al trobar la pista principal hem anat direcció els Metges (Sant Cebrià de Lladó) fins arribar al encreuament per baixar direcció Cassà i tornar al punt de partida per una bona pista i després carretera pavimentada.

Salut i bones rutes.

Ruta circular des de Cassà de la Selva passant per:
- Font Llagostera (7.7 km)
- Pont de Salenys (15.4 km)
- Font Sotera (19.7 km)
- Menhir de la Murtra (20.8 km)
- Cista d'en Roquet (22.0 km)
- Font Josepa (23.0 km)
- Coll de Can Llach (24.3 km)
- Coll del Matxo Mort (25.4 km)