Casanova - Obaga Nou Comes - Peguera - Sant Jordi

October 25, 2020
October 2020

•   5 2 Reviews

near Berga, Catalunya (España)

Ruta per fer en aquesta època pels colors de les fagedes. Des de la Casa nova, fins les Nou Comes, es un camí que es pot fer força be. Les Nou -Comes, de pujada, te 14 ziga-zagues un pel complicades per fer a cavall de la bici. Després, arribant a la riera de peguera s'ha de fer un tros a peu amb una pujada d'uns 100 metres que costa d'empentar, pel pendent. Un cop passat aquí, comença la diversió, primer pista, però després trialeres ciclables molt divertides, gairebé fins Sant Jordi. Nosaltres des de sant Jordi fins sobre la carretera vella de Cercs, vam agafar el tramvia de sang, i hi ha unes escales de fusta que costa molt de fer pujar les e-bikes, després d'això carretera fins Berga.

• Photo of OTAPAPOLA
    OTAPAPOLA Oct 25, 2020

Una passadaaaaa... 😜

• Photo of Tinovent
    Tinovent Aug 8, 2021

Una ruta molt divertida apart de difícil en pujades , però és per disfrutar-la . Gràcies per compartir .👍 .

• Photo of Florencitg
    Florencitg Aug 8, 2021

M'alegro que t'hagi agradat. Salut!!