Photo ofCardedeu-Sant Pere-Terres Blanques-St.Elies-St. Esteve P. St. Joan de Sanata-Llinars-Cardedeu Photo ofCardedeu-Sant Pere-Terres Blanques-St.Elies-St. Esteve P. St. Joan de Sanata-Llinars-Cardedeu Photo ofCardedeu-Sant Pere-Terres Blanques-St.Elies-St. Esteve P. St. Joan de Sanata-Llinars-Cardedeu

August 7, 2021
August 2021

near Cardedeu, Catalunya (España)

Sortida de Cardedeu cap a Can Boixadera i Alfou fins al roure vell, arribem a Sant Pere de Vilamajor. Enfilem cap a Terres Blanques i no parem fins la font d'en Borràs per tefrescar-nos i omplir reserves d'aigua. Tot és pista comode, pujada si, però es fa bé. Seguim cap a Sant Elies i la seva torre de guaita.
Desfem camí per on hem pujat fins el trencall de El Polell/Sant Antoni i creuem la pista per agafar un corriolet maco totalment ciclable i ombríbol quw ens porta a una pista de pronunciada baixada. Al següent trencall, agafem la pista de la dreta, que baixa de nou fins a terres Blanques i prenem el trencall cap a Vallserena Sant Esteve de Palautordera. Arribem a lestació de rodalies de Sant Esteve i seguim.pista fins a Sant Joan de Sanata. LLinars i de nou a Cardedeu. Trajecte fàcil, gens tècnic. Massa pista.