(etapa opcional) Pedales de Granada: Hoya del Portillo - Mulhacén - Capileira

Photo of(etapa opcional) Pedales de Granada: Hoya del Portillo - Mulhacén - Capileira Photo of(etapa opcional) Pedales de Granada: Hoya del Portillo - Mulhacén - Capileira Photo of(etapa opcional) Pedales de Granada: Hoya del Portillo - Mulhacén - Capileira

June 28, 2023
June 2023

near Capileira, Andalucía (España)

Etapa 2 - Pedales de Granada: Hoya del Portillo - Mulhacen - Capileira

Comencem la ruta a l'Hoya del Portillo, just on hi ha la barrera on ens ha pujat la furgoneta de Pedales de Granada
És una bona pista que va pujant amb molt bones vistes,
Miradors de Puerto Molina, pots contemplar una bones vistes de Sierra Nevada

al km 5 hi ha una petit sorgiment d'aigua, paga la pena agafar-ne, no hi ha gaire en tot el recorregut.
Una mica abans d'arribar al pla de l'Alto del Chorrillo, hi ha el Mirador de Trevélez on es pot veure una bona panoràmica.
A l'arribar a l'Alto del Chorrillo s'agafa la pista de l'esquerra, s'ha d'anar en compte amb les pedres que pots anar trobant, fins al refugi Vivac de la Caldera on deixem la bici.

Des d'aquí pugem els 400 m. de desnivel que ens separen del Mulhacén
Jo vaig portar una sabates, més còmodes per pujar que les de la bici, s'agraeix.

Es retorna pel mateix camí per recuperar les bicicletes. El retorn a Capileira, es fa per la mateixa pista, però aquesta vegada ja fins al mateix poble. Baixada molt molt "disfrutona".