Capafons - Ermita de l'Abellera - Prades - La Febró - La Mussara - Els Motllats - Capafons

May 13, 2019
April 2019

near Capafonts, Catalunya (España)

Sortim del pàrquing que hi ha a l'entrada de Capafons amb direcció Prades. D'entrada tenim una bona pujada que en primer lloc ens ha portat a l'Ermita de Nostra Sra. de l'Abellera (els seus primers vestigis datan de 1570). Continuem pujant mes suau per després baixar cap a Prades. Des d'on hem sortit direcció a La Febró on s'arriba després d'una llarga i pronunciada baixada. En aquest indret s'inicia la segona llarga pujada del dia que ens porta a La Mussara. Abans hem passat pel davant del corriol que porta fins l'Avenc de la Febró. En aquest track no hi és la ruta. El corriol es una opció més per poder fer. Dalt la Mussara podreu contemplar una magnífica panorámica. Al deixar La Mussara ens ha tocat enfilar-nos cap al Motllats on després d'haver gaudit de bones pistes i terreny hi ha un tros no massa llarg en el qual hem hagut de posar peu a terra i caminar. Des de els Motllats es baixa primer molt suau per un corriol un tant tècnic però factible i després per una bona baixada que ens ha tornat a portar a Capafons.

Bar/Restaurant

COLL DEL VIDRIER

Creu Trencada

Els Motllats

Ermita de la M.D. de l'Abellera

Ermita de Sant Roc

RIU DE SIURANA

RIUET DEL BARRAL

• Lluis62 Feb 4, 2024

Ruta fantàstica, fàcil de seguir, l'única dificultat son els desnivells. Nosaltres la vàrem iniciar a Prades i ens va tocar acabar-la en pujada. Molt bona ruta!