Cantonigròs- Tavertet-Rupit-Salt de Sallent.

Photo ofCantonigròs- Tavertet-Rupit-Salt de Sallent. Photo ofCantonigròs- Tavertet-Rupit-Salt de Sallent. Photo ofCantonigròs- Tavertet-Rupit-Salt de Sallent.

May 20, 2023
May 2023

near el Prat de Sant Julià, Catalunya (España)

Ruta espectacular per el Collsacabra. Tot tipus de terreny, pistes, pedres, asfalt, corriols, fagedes, camps de cereals, abets, i vistes espectaculars. Ciclable el 99% ja que hi ha un trocet molt petit, al arribar el primer cop a Rupit (si mai la torno a fer, buscaré algun camí alternatiu que segur que hi deu ser)
Vam deixar el cotxe al aparcament de Rupit i vam començar cap a les 8h, vam portar entrepans i vam esmorzar a la muntanya. Amb un ritme normal, fent fotos etc… a la 13h estavem a Rupit, pero no ens cem estorvar gaire ja q teniem hora a les 14 a cal Ignasi (excel.lent) a Cantonigròs i voliem canviarnos.
En definitva, la ruta es xulissima, val a dir que hi ha algun tros de corriol mes tècnic , pero no gaire complicat. I la majoria son camins de muntanya.