Cantonigrós, Rupit, Roques Encantades, salt de Sallent, Rupit, Cantonigrós.

Photo ofCantonigrós, Rupit, Roques Encantades, salt de Sallent, Rupit, Cantonigrós. Photo ofCantonigrós, Rupit, Roques Encantades, salt de Sallent, Rupit, Cantonigrós. Photo ofCantonigrós, Rupit, Roques Encantades, salt de Sallent, Rupit, Cantonigrós.

March 30, 2023
March 2023

near el Prat de Sant Julià, Catalunya (España)

Després de fer un mos a les Masies de Voltregà arribem a Cantonigros i deixem els cotxes al parquing del costat de l'esglesia. Anem per camí, a vegades sender una mica pedregos, fins al mirador de Rupit on hi ha un bon balcó sobre Rupit. Baixem al poble on fem un cafetó i tot seguit ens enfilem cap al pla de Bellonc o la Devesa, passant per Santa Llúcia, amb un camí de forta pendent. Planejant i passant per bonics camps i pastures arribem a la fageda on dins hi el paratge de Roques Encantades. Tornem a la Devesa per un bo i bonic cami entre el bosc i baixem llargament per la vora del Torrent del Gravet fins el mirador del salt de Sallent. Tornem a Rupit per un camí i per la carretera BV-5208, enpalmant amb la C-153, arribem a Cantonigrós després de fer el coll del Bac de 1.000 m. Dinem a la Braseria Cal Carreter un bonissim conill molt be guisat (entre altres menges, es clar)

Per arribar aqui hem fet un corriol bastant dolen, amb molta pedra esglaonada.

PictographProvisioning Altitude 2,760 ft

Hi ha un bar

PictographRuins Altitude 3,545 ft

Zona on ens hem perdut i hem hagut de recular entre mig d'un ramat de vaques.