Photo ofCamprodon - Puig de Sant Joan - Puig Moscós - Collada Verda - Collada Fonda - Refugi La Balmeta - Setcases - Camprodon Photo ofCamprodon - Puig de Sant Joan - Puig Moscós - Collada Verda - Collada Fonda - Refugi La Balmeta - Setcases - Camprodon Photo ofCamprodon - Puig de Sant Joan - Puig Moscós - Collada Verda - Collada Fonda - Refugi La Balmeta - Setcases - Camprodon

February 18, 2022
February 2022

near Camprodon, Catalunya (España)

Ruta molt maca que comença a Camprodon i puja fins el Puig Moscós (1.739m) pel GR-11, passant prèviament pel Puig de Sant Joan (1.671m), desprès hem agafat direcció al Puig Sistra (1.990m) però la neu glaçada ens ha fet passar per la Collada Verda, que desprès de la tallada de pins total li tindran que canviar el nom, i ja carenejant hem arribat pel mateix GR a la Collada Fonda (1.902m).
Hem pujat fins el Refugi de Jaume Ferrer o de La Balmeta (1.960m) per agafar el corriol que ens portarà a Setcases passant pel Prat Cominal, un corriol que té una primera part forca divertida que passa per una pineda y desprès de creuar la pista Setcases-Espinavell canvia a corriol més obert però amb alguns trams tècnics i que ens deixa al mig de Setcases.
Carretera asfaltada fins Vilallonga on hem agafat el corriol que va a La Roca primer i desprès LLanars per acabar a Camprodon, el punt de sortida.