Camprodon Ding Ding Dong

April 8, 2022
April 2022

near Camprodon, Catalunya (España)

Ding, Ding, Dong... Sona la campana...Habemus FLOW...Ding, Ding, Dong...😁

Avui, 2 descensos endureros per la Vall de Camprodon:

El primer és el "Solà d'Amunt", un corriol de 3'2 kms al qual, he afegit 2'40 kms més, ja que l'he agafat de més amunt.
Per tant ens queda un sender de quasi 6 kms de llarg, oh yeah 😎.
Una baixada molt disfrutona, amb un primer tram de puja/baixa travessant prats alpins i un segon tram rapidíssim, flowero, de deixar anar fre. Trobarem algun petit tram tècnic de pedres però la majoria serà GAS AVALL!
Molt, molt guapo.

SOLÀ D'AMUNT:

El segon és el "Pla d'en Plata-Can Beia", corriol de 2'4 kms. Començarem baixant per prats alpins, però, seguidament haurem de caminar arrossegant la bici amunt, en un tram curt (uns 300 metres), però molt empinat, ple de pedres, impossible fer-ho sobre la burra.
Però això si, un cop superat aquest tram... Oh la la! Welcome back flow!!! Travessarem a tota velocitat boscos de pins, entrellaçant corbes, salts naturals... Espectacular.
L' últim tram canviarem el flow per un terreny pedregós i molt empinat, amb trams força tècnics, quasi trialero... però com he dit, és l'últim tram i no és gaire llarg... "que nos quiten lo bailao" 😂

PLA D'EN PLATA:

• Photo of Jordi Alemany Gosalves
    Jordi Alemany Gosalves Sep 12, 2022

Hola, la marques com a difícil, que hi ha algún tram complicat? veient els vídeos no m'ho ha semblat, segurament la vagi a fer aquest cap de setmana

Gràcies!

kaste Sep 12, 2022

Bones Jordi, el tema de la dificultat es molt subjectiu...
    He vist algunes rutes teves i no crec que tinguis cap dificultat per fer les baixades.
    La primera baixada
    Nomes el tram final de la segona baixada es mes tecnic i pedregos.
    La primera pujada es llarga i costeruda pero tota per pista. La segona pujada esnmes curta pero te algun tram que s'ha de fer a peu.

kaste Sep 12, 2022

La primera baixada no te cap tram complicat

• Photo of Jordi Alemany Gosalves
    Jordi Alemany Gosalves Sep 12, 2022

Entesos! doncs l'anirem a a fer i ja t'explicaré com ha anat ;) Gràcies!

Disfruteu!

• Photo of pitufu88
    pitufu88 Mar 4, 2023

Feta avui, està força be, pero quins rampots!! Amb la muscular ha de ser bastant dur, he allargat la ruta fent el Dh st antoni.

• Photo of Albert Coy
    Albert Coy May 27, 2023

Feta avui,durilla però la primera baixada espectacular 👏👏👏