Camprodon - Collet d’Arrencafels - Salarsa - Font-rubí - Camprodon

Photo ofCamprodon - Collet d’Arrencafels - Salarsa - Font-rubí - Camprodon Photo ofCamprodon - Collet d’Arrencafels - Salarsa - Font-rubí - Camprodon Photo ofCamprodon - Collet d’Arrencafels - Salarsa - Font-rubí - Camprodon

March 30, 2019
March 2019

near La Ral, Catalunya (España)

Ruta circular que surt del camping Vall de Camprodon i que arriba fins Font Rubi passant per Salarsa.

Dos trams ben diferenciats: un primer de btt amb pujada continua i desprès baixada per una pista bastant trencada amb molta pedra i bruta de rames i restes de talar arbres i un altra desprès de creuar una riera que puja per pista formigonada amb desnivells superiors al 10%.

La sortida és des del camping Vall de Camprodon per pujar fins la collada del Sitjar.

Seguim la ruta passant pel:

* Pas del Llop
* Coll de la Bau
* Collet d'Arrencafels (1138m)
* Portell de les Roques, des d'on comença una baixada molt maca per dintre el bosc des de la cota 1125 (Camp del Pla) fins creuar la riera de Bolós (cota 622m).

La part difícil, com he comentat abans és quan ens trobem a les Planes del Mulladar i Salarsa, des d'on surt el camí formigonat cap a Font-rubí (cota 1050m) on el GPS m'ha marcat pendents de més del 12%.

Recomano per mirar el mapa amb el wikiloc triar el mapa topogràfic ICC ja que dona molt bon detall dels topònims.

Ideal per fer amb e-btt.

_______________

Avís: Les rutes aquí descrites, així com els tracks per a GPS, són merament orientatius.
Queda sota la responsabilitat de qui les faci, adoptar les mesures de seguretat pròpies de cada itinerari, que dependran de les condicions meteorològiques i de la preparació tant física com tècnica del que la dugui a terme. Tota la informació aquí disponible és informativa, eximint-se els autors de cap responsabilitat davant qualsevol contratemps que pogués patir qui per voluntat pròpia o induïda