Photo ofCampdevànol - Turó de Sant Roc - Collada de Clarella - Sant Grau - Sant Pere d'Aüria - Plà de Batalla. Photo ofCampdevànol - Turó de Sant Roc - Collada de Clarella - Sant Grau - Sant Pere d'Aüria - Plà de Batalla. Photo ofCampdevànol - Turó de Sant Roc - Collada de Clarella - Sant Grau - Sant Pere d'Aüria - Plà de Batalla.

August 8, 2022
August 2022

near Campdevànol, Catalunya (España)

Un recorregut espectacular 👍 i tècnicament exigent tant de pujada com de baixada on destacan les baixades com la de Sant Roc km 6,60, la Collada de Clarella "el tubo " km 14,60, el Grau km 18,40, el de Sant Grau km 20,90 i el de Sant Pere de Aurïa km 28,80 llarguíssim que demanan tenir ja un cert nivell per disfrutar-ho.
En general les baixades son de nivell 🟦⬆️ a 🟥 en alguns trams, cap el final de la sortida es pasa per un tram pedregós ràpid km 32,15 que li dona el toc final a la sortida.
Té varis trams on esté que baixar de la bici de manera puntual tret del final del Tubu, et deixa al sot de la riera i toca apretar amunt uns 500 metres per culpa del estat del camí.

Nota: en el km 22,90 esté que girar a l'esquerra per el pont de ferro, jo he buscat abans una opció peró no le trobada i he tornat enrere.

corriol de baixada Sant Roc

Té algún tram de pedra força técnic, la resta es una disfutada.

corriol el Tubu

Corriol amb moolta pedra com pilotas de tenis i amb pendent, la seva part final es molt técnica si es vol fer bé.

torrent i final corriol trialera el Tubu

A partir d'aquí ens tocarà apretar la bici amunt, el camí puja fort i amb pedra irregular.

costa molt ciclar sobre la bici i s'ha de baixar varies vegades tot i anant amb elèctrica.

final porteig de la bici a peu.

Molt llarg, estret i amb pedra fitxa al terra

Amb força pedra fitxe al camí

corriol de Sant Grau

Estret, revirad i amb pedra fitxe pel mitg del camí.

corriol llarg estret i ràpid

cruïlla

corriol

Estret, ràpid i amb pedra i arrels.