camins i corriols per Bellver de la Cerdanya

Photo ofcamins i corriols per Bellver de la Cerdanya Photo ofcamins i corriols per Bellver de la Cerdanya Photo ofcamins i corriols per Bellver de la Cerdanya

September 10, 2023
September 2023

near Bellver de Cerdanya, Catalunya (España)

Bona ruta ✅ per la cara nord del Cadí / Moixaró amb un dels millors 👍 senders naturals de baixada que es poden fer per la Cerdanya ( el corriol trialero el Gònec ), té una llargada de casi 6 kms fins a Cortariu amb trams de tot tipus ( flow, graons de pedra, arrels, un pas per tartera aeria, trams nets i ràpids, camí per prats d'herba...).
Ciclable al 100% segons el nivell de cadascún es una sortida molt recomanable👍, millor potser fer-la amb sec ja que amb el terreny 💦 es pot complicar la sortida pujant i sobre tot baixant.
Els altres 2 corriols de la Solana son més asequibles pero igualment divertits, el segon corriol més que el primer.
El primer és el "Cudu", 3 kms de corriol amb moltes corbes de bon fer amb un primer tram de pujada i el segon de baixada sensa gaire desnivell amb alguna arrel i alguna 🪨, fàcil i divertit👍.
El segon és el "Spicy Cuca" i és molt divertit👍😏, casi 2 kms de flow, amb corbes peraltades, tobogans i salts amb rampes de fusta.
NOTA : en el km 31,20 devant rotonda agafar el camí que surt uns metres més a l'esquerra respecta al track que porta de dret al corriol de pujada, el camí del track pasa arran de riera i al principi es interesant peró cap el final té un tram brut i no porta al corriol tenin que fer una petita desviació per trobar-lo.

Recordeu no tirar deixalles, respectar la natura i gaudiu de l’entorn.

corriol de pujada

3 kms de corriol estret pujant i baixant 100% ciclable

seguim baixant

A partir d"aquí la baixada té alguns trams ambgraons de pedra una mica delicats, segueix sent tot ciclable si tens un bon nivell.

Està obert, no disposa de font tot i que hi har un xafareig amb aigua.

a partir d'aquí el camí té alguns trams amb graons de pedra, res que no es pogui fer si tens un bon nivell i la bici adecuada.

En trobareu 2, teniu cura de tornar a tancar-ho.