Camino de Santiago 2 - 3 de 6 - Molinaseca - Las Herrerías

Photo ofCamino de Santiago 2 - 3 de 6 - Molinaseca - Las Herrerías Photo ofCamino de Santiago 2 - 3 de 6 - Molinaseca - Las Herrerías Photo ofCamino de Santiago 2 - 3 de 6 - Molinaseca - Las Herrerías

July 16, 2019
July 2019

near Molinaseca, Castilla y León (España)

En aquesta etapa, que transita per la comarca de El Bierzo, hem deixat enrere definitivament els colors daurats de les terres de secà i els camps de blat, i els hem canviat pels colors verds dels boscos i les vinyes.
Deixem Molinaseca i anem cap a Ponferrada, combinant trams de carretera amb pistes. A Ponferrada passem per davant del castell dels Templers i pel casc antic. La sortida del nucli urbà es fa llarga. Ens aturem a Cacabelos a prendre un café i visitar l'ermita de Sant Roc. Seguim fins a Villafranca del Bierzo, on trobem la Puerta del Perdón i visitem l'església. La resta de l'etapa es fa majoritàriament per carretera o per un camí paral·lel, fins arribar a Herrerías.