Cadaqués-Cap de Creus-Port de la selva-Cadaques

Photo ofCadaqués-Cap de Creus-Port de la selva-Cadaques Photo ofCadaqués-Cap de Creus-Port de la selva-Cadaques Photo ofCadaqués-Cap de Creus-Port de la selva-Cadaques

September 26, 2018
September 2018

near Cadaqués, Catalunya (España)

Cadaques-Far de Cap de creus-Cala Portaló-Mas dels Rabassers-Port de la Selva- Cadaqués pel Coll de Maó-Mas dels bufadors i Mas de la senyora.

Comencem donant una volta per Cadaqués anant a Port lligat on agafem la carretera d’asfalt fins al far del Cap de Creus i fins al desviament cap a Cala Portaló. La baixada està plena de pedres i roques fins al petit precipici al costat de la platja , no es pot arribar a la cala per que el camí està tallat ,mitja volta i cap amunt a retrobar l'asfalt (es puja prou bé a sobre de la bici). Tornem a agafar un troç de carretera fins al proxim trencant on ja tot és pista fins a l'alçada del corral d'en caballero,on hi ha una trialera bastant complicada i una pujada plena de pedres soltes on s'ha de baixar de la bici.
Ja tot per pista fins al costat de Mas dels Bufadors i baixem fins el Port de la Selva per fer un abituallament. Tornem a pujar pel mateix camí per pista fins la muntanya negre . Aquí tenim dos opcions : baixar pel camí indicat o agafar el corriol , com hem fet nosaltres , que porta a una trialera complicada de pedres on s'ha de baixar de la bici fins arribar a la pista fins a Cadaques.

Ruta CIRCULAR molt maca amb grans vistes del Cap de Creus

PictographPhoto Altitude 203 ft

• Photo of leire fz
    leire fz Mar 26, 2019

Cadaques-Faro de Cabo de cruces-Cala Portaló-Mas los Rabassers-Puerto de la Selva-Cadaqués por el Coll de Mahón-Mas de los sopladores y Mas de la señora.

Empezamos dando una vuelta por Cadaqués yendo a Puerto ligado donde tomamos la carretera de asfalto hasta el faro del Cabo de Creus y hasta el desvío hacia Cala Portaló. La bajada está llena de piedras y rocas hasta el pequeño precipicio junto a la playa, no se puede llegar a la cala para que el camino está cortado, media vuelta y hacia arriba a nuevo al asfalto (se sube bastante bien encima de la bici). Volvemos a coger un trozo de carretera hasta el próximo cruce donde ya todo es pista hasta la altura del corral de caballero, donde hay una trialera bastante complicada y una subida llena de piedras sueltas donde se debe bajar de la bici.
    Ya todo por pista hasta el lado de Mas los Sopladores y bajamos hasta el Port de la Selva para hacer un abituallament. Volvemos a subir por el mismo camino por pista hasta la montaña negro. Aquí tenemos dos opciones: bajar por el camino indicado o coger el sendero, como hemos hecho nosotros, que lleva a una trialera complicada de piedras donde se debe bajar de la bici hasta llegar a la pista hasta Cadaques.