buscan els trails de baixada per la zona de Puiggrifó a Taradell, Seva.

Photo ofbuscan els trails de baixada per la zona de Puiggrifó a Taradell, Seva. Photo ofbuscan els trails de baixada per la zona de Puiggrifó a Taradell, Seva. Photo ofbuscan els trails de baixada per la zona de Puiggrifó a Taradell, Seva.

July 23, 2022
July 2022

near Seva, Catalunya (España)

4 baixades a tenir en compte si ets mous per la zona de Puiggrifó i t'ha agradan els corriols trialeros.

-baixada al bosc d'en Masó 🟥:
baixada per trialera curta peró intensa amb un tram inicial ben fresat i una segona part sensa definir sobra la rocalla🪨.

-el trabuc 🟥:
corriol trialero amb força pedra petita a la traçada 🪨, un prei de graons o marges grans i cap el final es torna corriol estret i un pel atepeït🌿🍂.

-les Vinyes 🟦:
corriol un xic trialero un pél atepeït 🌿🍂.

- el sot de Can Moreu 🟦:

corriol un xic trialero un pél atepeït 🌿🍂.

- el sot de Can Moreu 🟦: corriol un xic trialero 🪨 amb un trams de roca despres el corriol també es va atepeïnt de vegetació 🌿🍂 a estonas tornant-se una mica estret i corriol simple.