Breda, tercera periférica amb BTT

February 13, 2022
February 2022

near Breda, Catalunya (España)

Avui he decidit sortir per els voltants de casa fent alguns dels corriols que tenim aprop del poble, sortida sensa complicacions peró com sempre intentant de fer coses noves😉.
Sortim direcció al turó de Santa Anna amb la ideia de fer el primer corriol de la sortida que surt devant de la hermita, després el de Can Cadell de pujada i anem direcció a Can Miloca per fer el de l'indio amb la variant nova.
Seguim per els tubogans fins els camps de les absoltes i agafem camí amunt per anar a fer el de Gaserans de pujada, ( 🧐 lo normal es fer-lo de baixada ) i just a continuació agafem un corriol nou👏 que ens fà de drecera per enllaçar amb la pista que ens porta a fer el de Gaserans 2.
Després agafem camí de tornada a Breda per pista amb direcció a Coll de n'Orri, acaban la sortida fen el corriol de la Linea amb la variant nova fins al pont del Mut.
Acabo amb un bon 😄 i cap a casa fins la próxima....