Bossòst-Port del Portillon.

August 21, 2022
August 2022

near Bossòst, Catalunya (España)

M'agradaria poder-la fer amb bicicleta de carretera,però dues hernies discals i alguns cervical no hem permeten l'esforç sense tenir mal d'esquena. Però això no m'ha pres les ganes de fer esport i pujar ports que he vist mil vegades per la TV al Tour o la Volta a Catalunya o la Vuelta.
Es per això que d'acord amb la doctora s'hem permet la bici elèctrica amb doble suspensió. Aquestes bicicletes han alegrat la vida a molta gent que ja no anava en bici i han tornat a fer-los gaudir de la natura,de la carretera i de fer Km.
Es el meu cas i fins ara faig el que hem ve de gust i els Km del motor de la bici hem permeten. Són pocs,aviat tocarà trobar una solució als 50,60 km que hem permet,però m'adapto,no aspiro ni puc fer gaire més.
Avui hem decidit pujar al Portillon i fer-ho desde Bossost a la Val d'Aran.Hem aparcat davant mateix d'on comença el port. He fet els 8 km de pujada sempre amb Eco sense cap problema.
A dalt hem decidit fer un tros de la pujada que ve de Luchon(França),molt més dreta que la de Bossost.Hem baixat uns tres km i hem pujat.Jo he continuat amb Eco mentre que la meva companya a posat el turbo i m'ha tret gairebé un minut fins la frontera.
La baixada no cal que us digui que ha sigut genial,agafant velocitats de fins a 60 km/h. Els cotxes no ens atrapaven.
Ruta aconsellable de fer i combinar-la si el motor us dona Km amb el port de categoria especial de Superbagneres.