Boscos de Tarragona des de Creixell

March 5, 2024
March 2024

near Creixell, Catalunya (España)

Bonica i entretinguda ruta ben farcida de corriols de tota mena a la qual sempre tronem ,a amb variacions, un cop l'any o així, de la mà dels tracks que ens prepara el capo Pep.

Avui la convocatòria ha estat tot un èxit i érem fins a 11 ciclistes en el moment d'iniciar ruta a 3/4 de 8 del matí.

La zona ideal per a dies ventosos al Baix Camp, pq un cop es creua el Francolí el vent sempre baixa molt. I més encara dins el bosc.

Trobareu molts senders de tota mena, amb predomini dels de dificultat baixa o moderada. També alguna pujada "impossible" i algun pas trialer compromès.. La diversió està assegurada.

Hem esmorzat al bar Can Pallàs, un clàssic del Catllar, prou bé i bé de preu. (Cal assenyalar que no cobren per separat: només taules senceres).

No hi ha massa desnivell, (pero a mi mi el gps m'ha marcat 1350+, no els 1000 i poc que diu wikiloc) però la zona és "trencacames" (encara que venint de la ruta per Móra i Corbera de la setmana passada, la d'avui ha resultat "light" físicament -no pas avorrida o descafeïnada... són zones diferents)

Ruta circular des de Creixell passant per:
- Mas Mercader (3.8 km)
- Collet de la Serra de l'Hivern (8.0 km)
- Presa del Gaià (17.4 km)
- Mas de Moragues (19.6 km)
- Castell del Catllar (29.8 km)
- Alzines (32.5 km)
- Mas del Mèdol (42.2 km)
- Pont sobre el Gaia (47.3 km)