Photo ofBonmatí-S.Grau-Trialera Vidres-Llorá-CANET D'ADRI-Ruta 7 Oncobike-S.Gregori-Bonmati Photo ofBonmatí-S.Grau-Trialera Vidres-Llorá-CANET D'ADRI-Ruta 7 Oncobike-S.Gregori-Bonmati

January 7, 2024
January 2024

near Bonmatí, Catalunya (España)

Ruta circular des de Bonmatí passant per:- Can Maçana (3.8 km)- Font del Bac (5.2 km)- Port Sacreu (11.0 km)- Collet de Miralles (15.2 km)- Església Santa Cecília de Montcal (26.1 km)- Volcà del Puig d'Adri (36.4 km)- Església de Sant Vicenç de Canet d'Adri (37.8 km)- Suro Alzina de Mas Obert (45.1 km)- Ermita de Sant Bartomeu (48.9 km)- Font de Can Perris (52.7 km). El guany d'altura total es de : 1.374 mts
MOLTA FRED !! sotim de Bonmati a -4º, sort que ens enfilem deseguida a S.Grau i dintre el bosc estavam a 0º, no acabem de pujar a S.Grau i baixem per cami dels vidres fins a trobar la trialera a cami de Sta Afra per baixar fins atrevessar el riu a Llorá i seguidament pujem en direcció Canet Adri,on esmorzem gracies a tenir taula reservada(a les 9,15 ja estava quasi ple del tot.Ho fan molt bé i a bon preu.Sortin d'esmorzar anem a fer la ruta 7 de la Oncobike per baixar tot seguit a S.Gregori i per acabar a Bonmati.