Bonmatí-Grau-Fátima-Llorá-CANET A.-mitja ruta 7 Oncobike -23-Serres-Calders-Bonmati

May 26, 2024
May 2024

near Bonmatí, Catalunya (España)

Ruta des de Bonmatí passant per:- Can Maçana (4.3 km)- Font del Bac (5.7 km)- Port Sacreu (11.7 km)- Pont de l'Estanyol (17.1 km)- Església Santa Cecília de Montcal (20.1 km)- Volcà del Puig d'Adri (30.1 km)- Església de Sant Vicenç de Canet d'Adri (31.6 km)- Collet de Miralles (34.2 km)- Ermita de Sant Medir (40.0 km)- Ermita Mare de Deu de Calders (47.7 km). La ruta es de ANADA i TORNADA ( Bonmati - Bonmati )

Hem anat molt depressa per arribar a Canet i era tancat fins les 9, bon esmorzar i bon preu (com sempre a Cal Adroher) Després hem fet un Canet-Canet de 12 Qms i tornar a Llorá-Les Serres-Pujar a sobre Calders-baixar a Calders i acabar a Bonmati a fer la cervessa. Erem en Blanch , En Pau i jo. Quedem per anar a Vidrá diumenge vinent si no hi ha inconvenient. Sortida desde S.Privat d'en Bas

• Photo of xaviclassic
    xaviclassic May 26, 2024

Deu nido quin fart de pedalar sort de un bon esmorsar una bina boltar 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

• Photo of Juli Giralt
    Juli Giralt May 26, 2024

Aquesta no ho intentis, eh . Bastant de corriol estret i amb molta herbe, hi havia trams que no es veia el cami i altres amb xargais que no podies ni pedalar perque tocaves amb els pedals al costat