BLANES - Massanet de la Selva

January 18, 2024
January 2024

near Blanes, Catalunya (España)

Ruta fins Massanet de la Selva, Castell de Torcafelló i Font del Llop.
Anada rápida per el carril bici direcció Tordera fins a Cal Cosinet, alla cap a la dreta per camins, per el costat de la riera de Valldemaria fins sortir a la NII a l´entrada de Terrabrava. Continuem per asfalt per el nou lateral de la NII fins a Cal Coix. A partir d´aqui, per bons camins de terra pasant per el Pi de Can Rosfelix i la Font del Molí, fins a Massanet.
De Massanet anem cap al Castell de Torcafelló, pugem fins dalt. Avui hi tenim unes molt bones vistes de tot arreu ja que el dia es molt ventós i estar super clar.
Baixem i continuem cap a la Font del Llop, primer equivoquem el cami i fem un km. anar i tornar que no cal fer. Tornem sota el castell i agafem el cami correcte que sera ja el de tornada cap a Blanes. Al cap de poc, ens desviem per anar a la Font, son un parell de kms anada i tornada, aquest tram de cami no es tant bo, es força pedregos, ple de pedra fosca, volcánica, i força grossa. La Font la trobem totalment seca.
Tornem enrere aquest km fins la pista principal, i per sota el Puigmarí anem, ara ja tot de baixada cap a Tordera i d´alla per el costat del riu fins a Blanes.