Blanes Corriols Xtrem and full breakfast

Photo ofBlanes Corriols Xtrem and full breakfast Photo ofBlanes Corriols Xtrem and full breakfast Photo ofBlanes Corriols Xtrem and full breakfast

September 3, 2021
September 2021

near Lloret de Mar, Catalunya (España)

Ruta corriolera mooolt divertida per la zona de Lloret i Blanes.
15 kms de corriols, amb una mica de tot, algun pas trialerillo, però sobretot floweros.
En els primers 24 kms hi ha 13 kms de corriol, es van empalmant senders darrere senders, és un no parar.
I encara se li pot afegir molts més corriols que hi ha per la zona, quedan una ruta amb un tan per cent de senders espectacular, però, aquesta la farem un altre dia...
Per què? jeje... Doncs perquè havíem d'anar a esmorzar...
En els últims 9 kms de ruta, només hi ha un parell de kms de corriol ( i tres trams de baixada per escales!) i molt d'asfalt, ja que creuem Blanes per anar a la Cala Sant Francesc.
Davant del mar hi ha el restaurant Cala Bona, on tenen un esmorzar de forquilla espectacular: amanida de tomàquet i ceba, plat d'escamarlans, una llagosta, vi blanc i postres...15 eurillos... Brutal!!!