BKC Corriols Carles i més

July 25, 2020
July 2020

near Castellcir, Catalunya (España)

Senderada BKC per gaudir.
Si no t'agraden els corriols et semblarà difícil, si t'agraden els senders gaudiràs d'allò més.

Baixem de Castellcir a Castellterçol voltant pel sender del túnel vegetal sotal el Grony del Vilardell i per Vall Jussana.
Remuntem el coll de la Creueta (Collet de Sant Fruitós) i passem pel Pujolet per travessar la carretera de Granera i corriol avall per sota el Munt cap a Sant julià d'Úixols també conegut con Sant Julià dels carquinyolis. Aquesta corriolada té algun esglaó i algun tram complicat però factible per la majoria de ciclistes que els agraden els corriols.
Baixem pel corriol boscà cap a la Socarrada i el torrent de la Guineu, un tram de pista i de seguida el caminet del Laberint per anar a Sant Quirze Safaja.
Allarguem la volteta pel torrent de la Font del Boix en pujada progressiva cap el Badó a buscar la quasi-trialereta dels Horts de les Ferreries i acabem de baixar cap el Tenes a sota les Escoles per remuntar l'agradable caminoi que ens retorna a Sant Quirze Safaja.

Pugem pel camí del Molí Vell i camí del Vilardell i baixem literalment a la poua per acabar remuntant per Can Sans a visitar el nou-nat i felicitar sa mare i l'avi.

PictographMetro Altitude 2,543 ft

• Photo of dani_pent
    dani_pent Mar 19, 2023

Gràcies Ignasi!

A gaudir respectant el bosc.