Beuda, Volta a la Muntanya del Mont

Photo ofBeuda, Volta a la Muntanya del Mont Photo ofBeuda, Volta a la Muntanya del Mont Photo ofBeuda, Volta a la Muntanya del Mont

September 10, 2021
September 2021

•   4.7 1 review

near Beuda, Catalunya (España)

Feta el 19/09/2021 la meitat amb bon temps i la meitat amb pluja.

Espectacular ruta molt fàcil tècnicament.

Sortida de Beuda i per carretera estreta amb trams amb fortes pujades i revols tancats fins arribar a la carretera que puja al Santuari del Mont des de Cabanelles.

Després de pocs metres, en un revolt molt tancat sortim de la carretera per agafar un camí que ens portarà a Falgars amb espectaculars vistes de tota la badia de Roses des de el Pení i el Cap Norfeu fins al Montgrí.

Passem la font de Falgars i per una pista a trams dolents, però fàcils poc a poc, amb vistes del Canigó i del Bassegoda i amb baixades una mica trencades arribem a la carretera, encara més secundaria però pavimentada, per on farem una pujada molt sua i bona entre boscos molt bonics, passant per Planells força abandonat , fins arribar al Coll del Carig.

Aquí fem un gir fort a l'esquerre per agafar una pista que ens acaba de pujar fins al cim de la ruta, al costat de la Tossa d'Espinau. Continuant el camí ja tot es baixada per pista i al final pista pavimentada fins arribar al Castell de Beuda i al punt de sortida .

NO recomano fer-la al inrevés. Les pujades més fortes serien de terra i pedres soltes.

Salut i bones rutes.

Falgars

PictographBridge Altitude 2,724 ft

El Santuari per darrere

Puigbali, casa amb gos

PictographRiver Altitude 1,884 ft

• Photo of dolbus
    dolbus Oct 8, 2021

Bona ruta.La majoria de la pujada pavimentada. Baixada per pista amb trams de pedra i trams amb paviment i desnivell prununciat.Bones vistes.Bonic entorn.

• Photo of JuliSG
    JuliSG Oct 8, 2021

Hola dolbus.
    Gràcies per la teva valoració.
    Espero l'hagis gaudit amb bon temps i en bona companyia. Salut i bone rutes.