Beuda, Sant Miquel de Coma de Roura, Coll Sacalm, Coll d'Espinau.

Photo ofBeuda, Sant Miquel de Coma de Roura, Coll Sacalm, Coll d'Espinau. Photo ofBeuda, Sant Miquel de Coma de Roura, Coll Sacalm, Coll d'Espinau. Photo ofBeuda, Sant Miquel de Coma de Roura, Coll Sacalm, Coll d'Espinau.

2 hours one minute
October 14, 2021
October 2021

near Beuda, Catalunya (España)

Feta el 14/10/21 amb bon sol i bona visibilitat.

Fàcil tècnicament fins a Coma de Roura però amb pujada constant i forta.
En general està protegit del sol pels arbres, cosa que s'agraeix.
Hi han trams i girs pavimentats i es fa bé.

A partir de Mas Aspre ja es camí ample amb algun gir pavimentat i amb pujades de categoria especial fins arribar als 750 metres d'altitud des de on veiem tota la vall, El Bassegoda i divisem la Espadanya de Sant Miquel.

Al arribar a la casa de Coma-de-roure cal buscar bé el camí que puja a l'ermita que es al costat de la casa i comença amb uns esgraons de pedra.

Fins a l'ermita es un corriol que s'ha de fer a peu però es molt curt. Hem deixat les bicis devant la casa.

L'ermita està arreglada i es deu fer alguna mena de culta.

Tornem pel tram pla fins a trobar el camí que va al Coll Sacalm. Al principi es força bo però va empitjorant poc a poc, troban cada vegada més pedra i el camí mes abandonat, tant que ens ha costat un desviador de una bicicleta poc abans de arribar al Coll Sacalm.
Tras la reparació hem continuat fins al Coll Sacalm.

Al Coll Sacalm s'acaba la pista i comença un corriol en pujada que hem fet a peu empenyent les bicis amb el boto P i ha costat arribar al cim. Desprès ja hem trobat una mica de camí que hem pogut fer sobre la bici fins arribar a la pista al Coll d'Espinau.

La baixada es ràpida i espectacular des del Coll fins a Beuda amb alguna pujadeta suau.

La poso difícil per aquest tram de corriol a peu.

Salut i bones rutes.

PictographCastle Altitude 1,076 ft

Calavera

Mas Aspra

Letrina

Sant Miquel de Coma de Roure

Intersecció

Trencament de desviador

A la dreta inici pista mes dolenta

Final a peu, inici camí estret