Bellvei - Salomo - Roda Bara - El Vendrell - Bellvei.

Photo ofBellvei - Salomo - Roda Bara - El Vendrell - Bellvei. Photo ofBellvei - Salomo - Roda Bara - El Vendrell - Bellvei. Photo ofBellvei - Salomo - Roda Bara - El Vendrell - Bellvei.

February 3, 2023
February 2023

near Bellvei, Catalunya (España)

Bellvei - Salomo - Roda Bara - El Vendrell - Bellvei. Avui una sortida amb una bona kilometrada, amb l'ho tart que hem comensat, la sortida era anar a Salomó, i hem tirat, per Tomovi, anar a la ctera., d'Albinyana, agafar el cami q porta a ls Peces, sortir al lateral de la c-31, anar fins l'entrada de la ctera de l'Esplai, (per no pasar pel torrent hon esta el fangar), i desviarnos a l'esquerra agafan el sender cap el cami de les pujades, aquet lloc com es mol hombrivol, l'hem trobat tot blanc de la gebrada, i ja cap agafar els camins, que porten a Salomó, pro avui teniem ganes de coneixer nous camins i hem anat posar-nos, en uns llocs q deu nido, pro hem pogut sortir de tots, i al final, ens ha quedat una sortida força bonica, tot i q d'algun lloc teniem que sortir emputjan la bici, en fi si algu la vol fer ja ho veura, pro penseu que el mes jove de nosaltres te 65 anys, ho sigui que ho pot fer tothom., crec.

I una sortida mes en la que ens ho hem pasat mol be., com sempre cuideo-vos molt, salut i pedals

(En la sortida hi ha de tot senders, corriols, trialeres, camins, pistas carreteres, pujades i baixades, i pedra de tota mida.)

PictographProvisioning Altitude 800 ft

Avituallament

PictographRuins Altitude 634 ft

Ruïnes

PictographTunnel Altitude 481 ft
Photo oftunels per sota les vies del tren, espectacular el lloc. Photo oftunels per sota les vies del tren, espectacular el lloc. Photo oftunels per sota les vies del tren, espectacular el lloc.

tunels per sota les vies del tren, espectacular el lloc.