Bellvei - Mirador del Pdes. - El Montmell - l'Hostal - Bellvei.

Photo ofBellvei - Mirador del Pdes. - El Montmell - l'Hostal - Bellvei. Photo ofBellvei - Mirador del Pdes. - El Montmell - l'Hostal - Bellvei. Photo ofBellvei - Mirador del Pdes. - El Montmell - l'Hostal - Bellvei.

April 27, 2022
April 2022

near Bellvei, Catalunya (España)

Bellvei - Mirador del Pdes. - El Montmell - l'Hostal - Bellvei., Altre cop vam fer aquesta pedalada pr la zona del Montmell que es va portar altre cop, per la ruta que el Pascual ens va ensenyar fara un any i que pasa per els camins de l'Idiada, Masarbones, Masllorens, Mirador del Penedés, carretera a la Juncosa, trencall cap a la pista del Montmell, fins coronar-lo, i amb baixada rodejar-lo, fins sortir al13% del Coll d'Arca, baixant el Torrent de Sant Marc, fins l'Hostal, Llorens del Penedés, i cap Bellvei.

Una bona pedalada i cap a casa, nomes que tenim que trovar uns camins alternatius de Masllorenç, a la Juncosa, dons trepitgem molt asfalt per carretera, i tot i que no hi ha molta circulació de vehicles millor podesim trovar camins, per no tinguer que pasar pe les carretera.

De totes maneras un altre de feta.

Cuideu-vos molt salut i pedals.