Bellvei - Mas Bertomeu - Llorenç del P. - Bellvei - Clariana - Bellvei.

Photo ofBellvei - Mas Bertomeu - Llorenç del P. - Bellvei - Clariana - Bellvei. Photo ofBellvei - Mas Bertomeu - Llorenç del P. - Bellvei - Clariana - Bellvei. Photo ofBellvei - Mas Bertomeu - Llorenç del P. - Bellvei - Clariana - Bellvei.

May 27, 2022
May 2022

near Bellvei, Catalunya (España)

Bellvei - Mas Bertomeu - Llorenç del P. - Bellvei - Clariana - Bellvei. Ruta molt pedragosa, el cami de pujada i baixada de les runes de Mas Bertomeu, te una cantitat de pedres enorme, pro amb paciencia i ganes hem anat pujant, fins arribar a les runes, despres baixada pel cami de la Costa, tambe molt pedregos i en el que es te anar amb compte pel esgraons de roca,, cami cap a Llorenç, hon vam avituallar-nos, molt. Per despres tirar xap Bellvei, hon un company tenia que arribar amb un hora concreta, i els demes fam fercun tros mes de ruta cap la part de Clariana, al final ens va sortir força be.

Salut i pedals, cuideu-vos molt.

PictographRuins Altitude 1,707 ft
Photo ofRunes de Mas Bertomeu i cim de la ruta. Photo ofRunes de Mas Bertomeu i cim de la ruta. Photo ofRunes de Mas Bertomeu i cim de la ruta.

Runes de Mas Bertomeu i cim de la ruta.

PictographProvisioning Altitude 496 ft

El Rustic de Llorenç.

Mes que be, bo i varato.

PictographCastle Altitude 419 ft
Photo ofCastell de Castellet i esglesia de Sant Pere. Photo ofCastell de Castellet i esglesia de Sant Pere. Photo ofCastell de Castellet i esglesia de Sant Pere.

Castell de Castellet i esglesia de Sant Pere.