Bellvei -La Bisbal - La Rubiola - Masllorenç - Bellvei.

Photo ofBellvei -La Bisbal - La Rubiola - Masllorenç - Bellvei. Photo ofBellvei -La Bisbal - La Rubiola - Masllorenç - Bellvei. Photo ofBellvei -La Bisbal - La Rubiola - Masllorenç - Bellvei.

March 3, 2023
March 2023

near Bellvei, Catalunya (España)

Bellvei - La Rubiola - Masllorenç - Bellvei., una sortida guapisima la que l'Antonio ens ha montat aquet mati per les muntanyes del Tet, al masis de Bonastre, pasant per tot un reguitzell, de senders, corriols i caminets xulisims, aixo si, per la zona hon son, les pedres son les reines dels senderons, avui tambe ens els hem trovats plens de marcas i banderoles, preparats per el pas del proper Open Btt, del diumenge 5., hem pasat per la Bisbal, Coll de la Rubiola, hon hens hem avituallat al bar restaurant, despres Masllorenç cami de la pujada del "xalet de l'alemany" Sant Antoni de Padua, Albinyana, Tomovi, Moli del Blanquillo, Bellvei, birreta, i a casa, mati completat.

Una mes i pel meu gust molt complerta.

Com de costum, cuideo-vos molt, salut i pedals.

PictographPanorama Altitude 558 ft

Sortida.

PictographMonument Altitude 801 ft

Monument

Panoràmica

PictographRuins Altitude 1,391 ft

Ruïnes

Cim de Sant Antoni de Padua.