Bellvei - La Bisbal del Pdès. - Mas Tarragò - Sta. Oliva - Bellvei.

Photo ofBellvei - La Bisbal del Pdès. - Mas Tarragò - Sta. Oliva - Bellvei. Photo ofBellvei - La Bisbal del Pdès. - Mas Tarragò - Sta. Oliva - Bellvei. Photo ofBellvei - La Bisbal del Pdès. - Mas Tarragò - Sta. Oliva - Bellvei.

April 12, 2024
April 2024

near Bellvei, Catalunya (España)

Ruta circular des de Bellvei passant per:
- Font de la Riba (13.8 km)
- Església de Santa Maria de la Bisbal del Penedès (25.6 km)
Ruta curta pro no per aixo poc interesant, dons amb tots aquets anys de bici, es la segona vegada que pujo al Mas Tarragó, i el primer cop que vaig estar alli ni el cami estava arreglat ni el mas crec recordar que fos habitable, pro la vista desde el mas era i es espectacular, l'hem pujat per uns camins que estic segur en aquells tems no estaven i si estaven no els coneixiem, el que si recordo es que el cami per hon hem fet la baixada era el mateix que aquell any vam fer tant la pujada, com la baixada, que ens porta al costat de la Riera de la Bisbal, no es una ruta dificil de fer, els camins no son dolens ni molt trencats, el que si tenen alguna rampa forta, que si no anesim amb la E-bike dificilment pujariem sense posar peu al terra, pro tambe tenim una edat, i a part de les rampes fortes en alguns trams del cami hi ha molta gravilla que tampoc ajuda a ciclar pujan i a controlar la bici en les baixades, per lo que recomanem millor pasar pel cami hon hem fet la baixada del mas Tarragó,. el viaducte de la AP-2, tambe es espectacular veurel per sota, i quan ti apropes.