Photo ofBegues-Plana Novella-Observatori-Castell Vell d´Olivella-Olesa de Bonesvalls-Begues Photo ofBegues-Plana Novella-Observatori-Castell Vell d´Olivella-Olesa de Bonesvalls-Begues Photo ofBegues-Plana Novella-Observatori-Castell Vell d´Olivella-Olesa de Bonesvalls-Begues

May 9, 2022
May 2022

near La Barceloneta, Catalunya (España)

Ruta circular que comença a Begues. Per la pista arribem a Plana Novella, rodejant el Palau, baixem cap a la carretera que puja fins al observatori del Garraf, Can Grau. Continuem per la trialera fins agafar de nou el camí per girar uns metres després a mà esquerra. Seguim uns kms i pasem a prop del Castell Vell d´Olivella. Mes tard arribem a una trialera de pujada on la ruta es complica, ja que es fa difícil continuar a dalt de la bicicleta (jo he fet un 30 % a peu). Al final sortim a la pista que ens porta cap a Olesa de Bonesvalls, continuem dos kms per carretera per tornar a agafar un camí a mà dreta que ens porta cap a Begues.
Degut a aquesta trialera poc ciclable, qualifico la ruta com a "difícil" encara que la resta de la ruta no te complicació.

He fet la ruta amb e-bike.