Beget-Espinavell-coll Pregon-Prats de Mollo-refugi les Conques

Photo ofBeget-Espinavell-coll Pregon-Prats de Mollo-refugi les Conques Photo ofBeget-Espinavell-coll Pregon-Prats de Mollo-refugi les Conques Photo ofBeget-Espinavell-coll Pregon-Prats de Mollo-refugi les Conques

September 27, 2019
September 2019

near Beget, Catalunya (España)

Sortim per la Carretera fins al Pont de la Solana on surt una pista que ens portarà a Font-Rubí i sortirem a la carretera a Molló, seguim per carretera fins a Espinavell on fem parada per fer un mos i fer càrrega de bateria, la pujada des de Beget a Espinavell és llarga i constant. Agafem el Camí d'Espinavell a Coll Pregon, pujada que fem un tramet a peu, el pendent és fort, tot just abans d'arribar al coll se suavitza, pugem als Plans de la Modoló, Coll i Puig de la Clapa, Pla de Meians, Collada de Prats seguint la pista a l'esquerra que ens durà a la carretera on fem una corba pronunciada per tornar a agafar una pista que ens durà amb una llarga baixada fins a Prats de Molló, on descansem una mica i d'allà per carretera emprenem la puja al Refugi les Conques a 14 km i 800 m de desnivell, patint una mica per la bateria, però vaig arribar justet, justet...